360° virtualne šetnje - UVODNA RIJEČ
 

Postavljam 360° virtualne šetnje   za vaš hotel, kamp, villu, kuću za odmor, apartman, restoran, trgovinu, kliniku i sl.
( u daljnjem tekstu OBJEKAT ) na Google Maps, Facebook ili web stranice.
Time uvelike produžujete sezonu, povećavate broj gostiju ili kupaca a najvažnije povećavate broj direktnih rezervacija.
Kao specijalizirani studio za 360° virtualne šetnje i ovlašteni Google Trusted Photographer nudim profesionalnu uslugu.

 Google Trusted Photographer


Krenimo redom.

S naprednim tehnologijama nikada nije bilo važnije pratiti kako OBJEKAT može ugraditi najnovije inovacije u svoje poslovanje.
 
Jedan od primjera je virtualna stvarnost. Virtualna stvarnost ili VR trenutno je jedan od najnaprednijih tehnoloških sektora i to je nešto što OBJEKTI trebaju koristiti u svom marketingu. VR je napravio svoj prvi veliki korak u svijetu igara kako bi uronio igrače u nove svjetove i na nevjerojatne životne avanture.
 
Turistička industrija brzo je shvatila potencijale ove tehnologije. OBJEKTI upućuju na taj fenomen upotrebom Googleove tehnologije za stvaranje "virtualnih obilazaka", način na koji OBJEKAT može svojim potencijalnim gostima omogućiti 360-stupanjski obilazak sadržaja, soba, plaža,... Umjesto fotografija i 2D slika, gledatelji se sada mogu potpuno uranjati u eksterijere i interijere, krećući se u sobama kao da su zapravo unutar njih. Izreka "slika govori tisuću riječi" više se ne primjenjuje jer je virtualna šetnja mnogo vrijednija, nudeći gostima potpunu transparentnost u značajkama koje OBJEKAT nudi.
 
Zašto su virtualne šetnje učinkovite? Danas gosti očekuju vidjeti virtualnu šetnju OBJEKTOM a često neće rezervirati bez pregleda šetnje. Statistike pokazuju da virtualne šetnje smanjuju količinu izgubljenih pregleda za 40%. Uključene značajke virtualne šetnje klikaju se, u prosjeku, 10 puta više od onih bez nje. Povrh toga, nevjerojatna 92% korisnika interneta kaže kako je sposobnost gledanja panorame od 360° nužna kada pregledavaju OBJEKTE na internetu. To vam daje naznaku koliko je to važna tehnologija za obradu rezervacije.
 
Najmoćniji aspekt virtualne šetnje je da omogućuje svu kontrolu gledatelju. Mogu se kretati vlastitim tempom, gledajući u svakom smjeru iz više kutova kako bi stekli neviđenu razinu znanja o tome što će oni plaćati, bez skrivenih detalja, sve s radne površine ili pametnog telefona.
 
VR dodaje „wow" faktor na vašu web stranicu, bolje pozicionirajući vaš marketing. Osim toga, postavljanje 360° virtualnih fotografija na Google Maps – Google Street View za vaš OBJEKAT dovest će vas do vrha ljestvice na rezultatima tražilice.
 
Mogućnosti se protežu i dalje od OBJEKTA, sve do prirodnih ljepota, grada, kulturnih znamenitosti i sl.
 
Želja svakog vlasnika turističkog objekta je veći broj direktnih rezervacija.
 
KAKO VIRTUALNE ŠETNJE MOGU POVEĆATI IZRAVNE REZERVACIJE?
Želja gosta je moderna, učinkovita i jednostavna komunikacija. Poboljšavanje vaše web-lokacije virtualnom šetnjom pomaže pri privlačenju posjeta, čime se povećava želja gosta za rezervaciju u OBJEKTU. Zašto? Virtualna šetnja povećat će količinu posjetitelja koje ćete dobiti, privući ih duže i potaknuti ih da se vrate - učinkovito. Tu su zanimljivi novi klijenti i zainteresirani stari. Naravno, sve to neće značiti ništa ako gosti nemaju lak i brz način rezervacije svog boravka. Upravo ste ih uzbuđivali virtualnom šetnjom, tako da želite da oni prenose taj entuzijazam izravno u rezervaciju. Direktan link rezervacije integriran u svakoj našoj virtualnoj šetnji rezervacijski je motor koji omogućuje brz i jednostavan proces rezervacije. On je bitan  za dosljedno pretvaranje posjetitelja u gosta.
 
Pogledajte primjere naših 360° virtualnih šetnji izrađenih za web stranice kako biste vidjeli kako to radi!
 
Rajko Mrvoš